Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Zakończenie roku 2018

I tak kolejne pożegnanie klasy III stało się faktem.

Oto kilka zdjęć

Cudne Mazury 2018.

Dnia 25 maja o godzinie 19:00 odjechaliśmy z Bolesławca, kierując się na północ do miasta Węgorzewo. Po 12 godzinach jazdy dojechaliśmy do celu. Podzielono nas na załogi i ruszyliśmy w drogę. Następny przystanek – Giżycko. Pogoda nam nie sprzyjała, ponieważ padał deszcz. Drugiego dnia wiatr dmuchał Nam w żagle i tym sposobem znaleźliśmy się Mikołajkach. Żeglowaliśmy po jeziorach dopływając do różnych brzegów. Trzeciego dnia zaliczyliśmy „spanie na dziko” z końmi i komarami. Nie ominęło nas również ognisko i wycieczka do dawnej siedziby Galów - Galindii. W następnych dniach odwiedziliśmy Ryn, Sztynort i bunkry hitlerowskie. Płynąc z powrotem do Węgorzewo czuliśmy tęsknotę, że już wracamy, ale i też radość, szczęście z przygód, które nas spotkały.

Ilona Kraśnicka

Jasełka 2017.

21 grudnia cała nasza szkoła mogła wspólnie obchodzić święta Bożego narodzenia. Ten dzień zaczął się zorganizowanymi przez klasę drugą i trzecią jasełkami, pełnych kolęd i świątecznych wierszy. Wszyscy wokół mogli przyłączyć się do śpiewania. Po zakończenie występu, rozdano opłatek, abyśmy mogli się nim podzielić i złożyć życzenia. Pod sam koniec usiedliśmy przy stole i zjedliśmy wigilijne potrawy.

Magdalena Tkaczyk

Wycieczka kl. II do Bautzen

14 grudnia cała nasza klasa wraz z wychowawcą i opiekunami wybrała się na wycieczkę do niemieckiego miasta, Bautzen. Około godziny 14 wyruszyliśmy ze szkoły na stację kolejową i od razu pojechaliśmy do naszego celu. Stamtąd szliśmy przez centrum miasta do galerii, gdzie mogliśmy coś zjeść, kupić pamiątki, bądź pooglądać świąteczne wystawy. W centrum handlowym spędziliśmy półtorej godziny, po czym skierowaliśmy się na Most Pokoju. Stamtąd mogliśmy dostrzec całą panoramę miasta oraz jego zabytki. Później poszliśmy w stronę murów obronnych, gdzie mogliśmy od zewnątrz zobaczyć muzeum. Naszym następnym celem były ruiny kościoła Świętego Mikołaja oraz cmentarz przy nich, który niestety był zamknięty, chociaż mogliśmy obejrzeć go z daleka. Później mogliśmy przejść przez przepiękne stare miasto i Katedrę Świętego Stefana. Ostatnim elementem naszej wycieczki był duży targ bożonarodzeniowy, pełen klimatycznej muzyki i zapachów. Spędziliśmy na nim około dwóch godzin, a chętni mogli iść do muzeum, aby podziwiać stare, średniowieczne stroje. Około godziny dwudziestej wróciliśmy na stację kolejową i w świetnych nastrojach wróciliśmy do Bolesławca.

tekst: Magdalena Tkaczyk

foto: Władysław Czyżowicz

Paintball klasy I.

9 listopada był tym dniem, w którym mogliśmy odpocząć od lekcji i pojechać na paintballa. Około godziny trzynastej wyszliśmy ze szkoły i poszliśmy na przystanek, gdzie czekał na nas autokar, który miał nas wszystkich zawieść do Osiecznicy. Kiedy już tam dotarliśmy, weszliśmy w głąb ogromnego pola, gdzie znajdowało się miejsce na naszą grę. Teren był zabezpieczony siatką, znajdowały się na nim rożne przeszkody, wykopane doły i bunkry.

Pierw ubraliśmy strój ochronny oraz starannie dopasowane kaski, po czym wytłumaczono nam, jak mamy obsługiwać pistolet z kulkami i jakie są zasady gier. Następnie podzieliliśmy się na drużyny i zaczęła się zabawa. Gier było wiele, pod koniec każdy był zmęczony, ale myślę, że wszystkim się podobało.

Kiedy już zdecydowaliśmy się do zakończenia gry, mogliśmy usiąść wszyscy nad ogniskiem, porozmawiać i zjeść. Po tym wszystkim wróciliśmy do domu.

Cały nasz wyjazd był bardzo udany i na pewno każdy będzie go dobrze wspominać.